Diensten

U probeert alles bij te benen op het gebied van de financiële administratie. Het gaat tenslotte om úw bedrijf. Maar mogelijk heeft u toch regelmatig het idee achter de financiële zaken aan te lopen. Laten we eerlijk zijn: de harde cijfers zijn vaak ondoorzichtiger dan we zelf zouden wensen. Pals Accountancy zorgt ervoor dat u het inzicht in uw financiële resultaten terugkrijgt. Met de kennis van een register accountant, goede bereikbaarheid en betrokkenheid bij uw organisatie kunnen we de volgende diensten voor u uitvoeren:

Een goede administratie geeft u continu inzicht in de financiële positie van je onderneming. Stijgen je inkomsten of juist de uitgaven? En welke klanten hebben nog niet betaald? De administratie is een stuurmiddel voor uw onderneming. Daarnaast is iedere ondernemer wettelijk verplicht een administratie bij te houden en te bewaren.

Iedere ondernemer moet digitaal btw-aangifte doen. In de btw-aangifte geeft u de btw op die u uw klanten in rekening heeft gebracht. De btw die uw leveranciers aan u hebben berekend (de voorbelasting), trekt u af. Doe op tijd btw-aangifte en betaal op tijd. Zo voorkomt u een naheffing.

Wij kunnen voor u de volgende belastingaangiften verzorgen:

  • Omzetbelasting (btw-aangifte)
  • Inkomstenbelasting
  • Vennootschapsbelasting
  • Loonbelasting

Heeft u personeel in dienst, dan moet u een loonadministratie bijhouden en loonstroken opstellen. Tegelijkertijd stelt complexere wetgeving u steeds weer voor nieuwe obstakels. Ons kantoor neemt deze taak graag over zodat uw zich volledig kunt richten op de voortgang van het bedrijfsproces.

De basis van onze accountancy dienstverlening bestaat uit:

  • Jaarrekeningen samenstellen.
  • Het verzorgen van de financiële en salarisadministratie.
  • Financiële (management) rapportages en prognoses.
  • Administratief, financieel en bedrijfseconomisch advies.
  • Startersbegeleiding:
    1. Adviseren omtrent de ondernemingsvorm
    2. Begeleiding bij het opstellen van een prognose en ondernemingsplan.
  • Begeleiding bij een financieringsaanvraag.
  • Advies en ondersteuning bij inrichten en opzetten van de administratie.
  • Coaching.

Een belangrijk aspect van onze dienstverlening is het beheer van Vereniging van Eigenaars (VVE’s). Hierbij voeren wij administratief, technisch en commercieel beheer.

Wij bereiden de bestuurs- en algemene ledenvergaderingen voor, verzorgen de jaarcijfers, laten deze controleren door de kascommissie en stellen de notulen op. In samenspraak met het bestuur van de vereniging worden de te nemen acties, bepaald in de ledenvergadering, voorbereid, uitgezet en begeleid.
 
Bij wanbetaling worden incassomaatregelen opgestart. Wij werken hierbij samen met een vast incassobureau/ deurwaarderskantoor waardoor de lijnen kort blijven. Wij wikkelen de dagelijkse onderhoudsopdrachten af en adviseren indien gewenst bij het plegen van planmatig onderhoud (zie ook technisch bouwkundig beheer).

Contact

Kerkstraat 17F
1441BL Purmerend
Tel : 06-20621513
Mail : dp@palsaccountancy.nl

Bedrijfsinformatie

KvK : 207778681
BTW : NL207778681B01

Openingstijden

Ma – Vrij: 08:30 – 18:00

Copyright © 2021 palsaccountancy.nl